Tuesday, February 8, 2011

MP Candids

The following are literal translations by 'puppyiz'




" D-1 first airing tomorrow, finally !
Today during filming at airport,TaeHee and myself studying the script.
'Hee Hee' today we are not going on a trip, we are filming a scene.
Everyone's first shooting !!
MP fighting !!! ^^ "

D-1 드디어 내일 첫방!
오늘 공항 촬영중에
태희와 대본 공부중인 나!
ㅎㅎ 오늘 여행이 아닌 촬영으로 간 공항은 또다른 느낌을 받았다…..우리 모두 첫방 사수!!
마프 홧팅!!!^^ "








---


" New Year Rehearsal..beside me is veteran actress Im Ae Jin as Yi Seol's mom. "

" 새해에도 여전히 리허설중인
나…내옆은 임예진 선배님.이설이 엄마로 나오심당!글구 나 어제 방송국서 우연히 허각군 만나 사진 찍었다!ㅎㅎ "
















---


'마프'오늘 드디어 첫방!!!! 이 떨림!….기분좋은 설레임….왠지 좋다!ㅎㅎ 오늘은 현장에서 일일 스텝이 되어본당!ㅋㅋ '마이 프린세스'홧팅!!기대하시라!!^^ "

'MP' Today finally aired !!!!
Trembling! ...feeling so much excitement... Why.. feels great ! He He
Today, step one working on set ! Ke ke ' My Princess ' Fighting !! Please stay tuned !! ^^ "

















---

Our Prince ..isn't he charming ^^ ??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

인증 셀카를 올려달라는 협박에 올립니다!
ㅎㅎ 셀카 찍는거 넘 어렵다!
ㅠㅠ 실물에 반에반도 안나오는군!
ㅋㅋㅋ 나, 왕자병=박해영^^"


Photos Owned by SongSeungHeon: me2day
[thank you : 'LIZ' / 'otchosais' MP facebook ]

No comments:

Post a Comment